Artykuły i poradniki Dla Hoteli:
Producent mebli z drewna naturalnego
prasowe
Kilka słów:
Nastały niepewne czasy. Człowiek rozgląda się wokół siebie i zagubiony w chaosie współczesności, zaczyna poszukiwać rzeczy pewnych. Zarówno w kontekście relacji międzyludzkich, pracy, domu i najbliższego otoczenia, pragnie odnaleźć stałość i niezmienność.
Bon Turystyczny - Najważniejsze informacje dla Hoteli
reach
Kilka słów:
Jak wynika z informacji Ministerstwa Rozwoju, trwają ostatnie prace nad wdrożeniem bonu turystycznego. Infrastrukturę informatyczną służąca do jego obsługi, przygotowuje Zakład Ubezpieczeń Społecznych.
Rynek konferencji w Polsce, promocja
spon
Kilka słów:
Rosnący rynek obiektów konferencyjnych powoduje, że wyróżnienie się w tym sektorze wymaga dużo więcej wysiłku, niż jeszcze kilka lat wcześniej, dlatego właśnie działania marketingowe, powinny być rozbudowane i obejmować nieco więcej niż jeden kanał sprzedaży.
Co trzeba wiedzieć o oprogramowaniu dla branży hotelarskiej?
TT
Kilka słów:
Aktualnie na rynku pojawiają się co raz to nowsze i ulepszone rozwiązania i opcje skierowane do branży hotelarskiej. Wynikają one z rozwoju technologicznego, który daje nowoczesne i niesamowite możliwości. Przykładem może być różnego rodzaju oprogramowanie dla hoteli, które zmieniło funkcjonowanie całej branży hotelarskiej.
Leasing pościeli dla hotelu - jak to działa?
PR
Kilka słów:
Pościel jest jedną z tych rzeczy, na którą największą uwagę zwracają nasi goście. Musi być perfekcyjnie. Czysta, pachnąca, aż zachęcająca do tego, żeby się w niej położyć i wypocząć. Pościel, to jedna z wizytówek każdego hotelu i pensjonatu. Nie jest to oczywiście pościel taka, jaką mamy w domu, jest zdecydowanie bardziej wytrzymała na wysokie temperatury i częste pranie. Ale czy warto kupować nową pościel do naszego hotelu czy lepiej skorzystać z oferty, jaką jest leasing pościeli?
Wirtualny spacer po restauracji
RB
Kilka słów:
Współczesny człowiek żyjący w Europie nie ma wątpliwości, że internet to okno na świat. Jeżeli jakiegoś obiektu lub usługi nie ma w sieci, to znaczy, że nie istnieje. Ulotka to raczej zbyt słaba promocja, aby przyciągnąć klienta. Większość ludzi nie czyta zawartych tam informacji.
Targi EuroGastro i WorldHotel 2018 wysoko ocenione przez branżę
PR
Kilka słów:
23. Międzynarodowe Targi Gastronomiczne EuroGastro oraz 11. Międzynarodowe Targi Wyposażenia Obiektów Noclegowych WorldHotel w dniach 21-23 marca odwiedziło 19 117 osób. Czekało na nich 268 wystawców z 20 krajów. Po raz kolejny potwierdziło się, że mariaż EuroGastro i WorldHotel jest niezwykle udany.
Nowości w programie Targów WorldHotel
LA
Kilka słów:
Trwają prace nad programem 9. Międzynarodowych Targów Wyposażenia Obiektów Noclegowych WorldHotel. Tegoroczna edycja odbędzie się w dniach 12-14 października w Centrum Targowo-Kongresowym MT Polska w Warszawie. Nowością będą dwa konkursy, tj. Kulinarne Mistrzostwa Polski Roberta Sowy i Best Pastry Chef 2016 Tomasza Dekera. Warto już dziś wpisać do kalendarza datę Targów WorldHotel
5 detali – na co zwraca uwagę gość hotelu?
WP
Kilka słów:
Jeżeli jesteś właścicielem hotelu lub pensjonatu, to znasz zasady konkurencyjności rynku. Klient ma oczekiwania, które są zazwyczaj dość wysokie. Poniżej opisujemy 5 detali, które mają największe znaczenie dla klienta hotelu. Ocena hotelu jest często uzależniona od drobnych szczegółów i dlatego bardzo istotne są opinie i rekomendacje innych klientów oraz znajomych. Czy jesteś przygotowany na przyjęcie gości? Sprawdź!
Hotelowe biuro dla klientów biznesowych
M-S-M
Kilka słów:
Przedsiębiorcy, przedstawiciele handlowi, czy uczestnicy konferencji stanowią ważną grupę gości dla wielu hoteli. Jednak ten rodzaj klientów ma szczególne oczekiwania i poszukuje miejsc, które potrafią je zrealizować.