Ta witryna wykorzystuje pliki cookies by zarządzać sesją użytkownika. Cookies używane są także do monitorowania statystyk strony, oraz zarządzania reklamami.
W kazdej chwili możesz wyłączyć cookies. Wyłączenie ciasteczek może spowodować nieprawidłowe działanie witryny. Więcej w naszej polityce prywatności.

Artykuły i poradniki Dla Hoteli:

Producent mebli z drewna naturalnego

prasowe

Kilka słów:

Nastały niepewne czasy. Człowiek rozgląda się wokół siebie i zagubiony w chaosie współczesności, zaczyna poszukiwać rzeczy pewnych. Zarówno w kontekście relacji międzyludzkich, pracy, domu i najbliższego otoczenia, pragnie odnaleźć stałość i niezmienność.

Producent mebli z drewna naturalnego

Więcej

Bon Turystyczny - Najważniejsze informacje dla Hoteli

reach

Kilka słów:

Jak wynika z informacji Ministerstwa Rozwoju, trwają ostatnie prace nad wdrożeniem bonu turystycznego. Infrastrukturę informatyczną służąca do jego obsługi, przygotowuje Zakład Ubezpieczeń Społecznych.

Bon Turystyczny - Najważniejsze informacje dla Hoteli

Więcej

Rynek konferencji w Polsce, promocja

spon

Kilka słów:

Rosnący rynek obiektów konferencyjnych powoduje, że wyróżnienie się w tym sektorze wymaga dużo więcej wysiłku, niż jeszcze kilka lat wcześniej, dlatego właśnie działania marketingowe, powinny być rozbudowane i obejmować nieco więcej niż jeden kanał sprzedaży.

Rynek konferencji w Polsce, promocja

Więcej

Co trzeba wiedzieć o oprogramowaniu dla branży hotelarskiej?

TT

Kilka słów:

Aktualnie na rynku pojawiają się co raz to nowsze i ulepszone rozwiązania i opcje skierowane do branży hotelarskiej. Wynikają one z rozwoju technologicznego, który daje nowoczesne i niesamowite możliwości. Przykładem może być różnego rodzaju oprogramowanie dla hoteli, które zmieniło funkcjonowanie całej branży hotelarskiej.

Co trzeba wiedzieć o oprogramowaniu dla branży hotelarskiej?

Więcej

Leasing pościeli dla hotelu - jak to działa?

PR

Kilka słów:

Pościel jest jedną z tych rzeczy, na którą największą uwagę zwracają nasi goście. Musi być perfekcyjnie. Czysta, pachnąca, aż zachęcająca do tego, żeby się w niej położyć i wypocząć. Pościel, to jedna z wizytówek każdego hotelu i pensjonatu. Nie jest to oczywiście pościel taka, jaką mamy w domu, jest zdecydowanie bardziej wytrzymała na wysokie temperatury i częste pranie. Ale czy warto kupować nową pościel do naszego hotelu czy lepiej skorzystać z oferty, jaką jest leasing pościeli?

Leasing pościeli dla hotelu - jak to działa?

Więcej

Wirtualny spacer po restauracji

RB

Kilka słów:

Współczesny człowiek żyjący w Europie nie ma wątpliwości, że internet to okno na świat. Jeżeli jakiegoś obiektu lub usługi nie ma w sieci, to znaczy, że nie istnieje. Ulotka to raczej zbyt słaba promocja, aby przyciągnąć klienta. Większość ludzi nie czyta zawartych tam informacji.

Wirtualny spacer po restauracji

Więcej

Targi EuroGastro i WorldHotel 2018 wysoko ocenione przez branżę

PR

Kilka słów:

23. Międzynarodowe Targi Gastronomiczne EuroGastro oraz 11. Międzynarodowe Targi Wyposażenia Obiektów Noclegowych WorldHotel w dniach 21-23 marca odwiedziło 19 117 osób. Czekało na nich 268 wystawców z 20 krajów. Po raz kolejny potwierdziło się, że mariaż EuroGastro i WorldHotel jest niezwykle udany.

Targi EuroGastro i WorldHotel 2018 wysoko ocenione przez branżę

Więcej

Nowości w programie Targów WorldHotel

LA

Kilka słów:

Trwają prace nad programem 9. Międzynarodowych Targów Wyposażenia Obiektów Noclegowych WorldHotel. Tegoroczna edycja odbędzie się w dniach 12-14 października w Centrum Targowo-Kongresowym MT Polska w Warszawie. Nowością będą dwa konkursy, tj. Kulinarne Mistrzostwa Polski Roberta Sowy i Best Pastry Chef 2016 Tomasza Dekera. Warto już dziś wpisać do kalendarza datę Targów WorldHotel

Nowości w programie Targów WorldHotel

Więcej

5 detali – na co zwraca uwagę gość hotelu?

WP

Kilka słów:

Jeżeli jesteś właścicielem hotelu lub pensjonatu, to znasz zasady konkurencyjności rynku. Klient ma oczekiwania, które są zazwyczaj dość wysokie. Poniżej opisujemy 5 detali, które mają największe znaczenie dla klienta hotelu. Ocena hotelu jest często uzależniona od drobnych szczegółów i dlatego bardzo istotne są opinie i rekomendacje innych klientów oraz znajomych. Czy jesteś przygotowany na przyjęcie gości? Sprawdź!

5 detali – na co zwraca uwagę gość hotelu?

Więcej

Hotelowe biuro dla klientów biznesowych

M-S-M

Kilka słów:

Przedsiębiorcy, przedstawiciele handlowi, czy uczestnicy konferencji stanowią ważną grupę gości dla wielu hoteli. Jednak ten rodzaj klientów ma szczególne oczekiwania i poszukuje miejsc, które potrafią je zrealizować.

Hotelowe biuro dla klientów biznesowych

Więcej

Strona: 1 2 37

Obiekty konferencyjne | Sale konferencyjne | Artykuły i Poradniki | Dodaj Obiekt/Salę | Reklama | Newsletter | Regulamin | Partnerzy | O nas / Kontakt

© 2011 - 2024 Aplit Wszelkie prawa zastrzeżone.